Хмарні сервіси та web 2.0

Створення інтерактивного плакату

ІНТЕРАКТИВНИЙ ПЛАКАТ 
Інтерактивний плакат – це електронний освітній засіб нового тип у, який за бе зпеч ує вис окий рівень зал у чення інформаційних каналів сприйняття наочності у навчальному процесі. У цифрових освітніх ресурсах цього типу інформація представляється не відразу, вона "розгортається" залежно від дій користувача, який керує нею за допомогою відповідних кнопок. Інтерактивний плакат за своєю суттю – це інтерактивний засіб надання інформації, демонстрації матеріалу. Для успішного створення інтерактивних плакатів вчитель повинен володіти певними навиками і вміннями роботи з комп’ютерними програмами і Інтернетом. Для створення плакатів можна використати такі програми як PowerPoint, Glogster, Thinglink та багато інших. Вони дозволяють додавати і видозмінювати елементи плаката, наповнювати його необхідним матеріалом. Перш ніж приступати до створення плаката, необхідно: • визначити тему плаката; • визначити мету і завдання; • зібрати необхідні мультимедійні матеріали; • продумати структуру майбутнього плаката та визначити взаємозв'язки елементів і розташування їх. Сам інтерфейс інтерактивного плаката повинен бути яскравим, простим і зручним. При його розробці необхідно враховувати і те, що він, в першу чергу, призначений для передачі інформації, він повинен мати зворотний зв'язок для надання необхідної інформації: графічної, текстової, відео, аудіо. Але головна умова інтерактивного плакату (на відміну від традиційних презентацій) – структура плакату не повинна бути лінійною, окрім того, порядок відкриття інтерактивних елементів визначає сам учень або вчитель, який працює з плакатом.

ІНТЕРАКТИВНІ ПЛАКАТИ З ВИКОРИСТАННЯМ ГІПЕРПОСИЛАНЬ 

Технологічні прийоми візуалізації інформації досить різноманітні. Багато що залежить від того, яким програмним забезпеченням володіє розробник. Інтерактивний плакат, створений засобами редактора презентацій Microsoft PowerPoint, складається з набору слайдів, файлів (або їх поєднання), об'єднаних загальною навігаційною системою гіперпосилань і кнопок. Прості презентації зазвичай мають лінійну структуру, за якою слайди відображаються в порядку їх розміщення в звичайному режимі чи в режимі сортувальника слайдів. Створити презентацію з нелінійною структурою можна за допомогою вставлення до презентації гіперпосилань або кнопок дій. Гіперпосилання в Microsoft PowerPoint дає змогу змінити порядок переходу з одного слайда на інший, відкривати веб-сторінки або інші файли за допомогою відповідних програм. Якщо презентація містить гіперпосилання, то вона має розгалужену структуру, оскільки в режимі демонстрації користувач може обрати за власним бажанням п о с л і д о в н і с т ь в і д о б р а ж е н н я с л а й д і в з а д о п о м о г о ю запропонованих гіперпосилань. Додавання гіперпосилання до слайда До презентації можна додати гіперпосилання, щоб отримати численні нові можливості. Використовуючи посилання, можна швидко перейти до іншого місця в презентації, відкрити іншу презентацію, перейти на веб- сторінку, відкрити новий файл або почати створювати повідомлення на певну адресу електронної пошти. Виконати перехід за гіперпосиланням можна лише в режимі демонстрації. Фрагмент тексту, що є гіперпосиланням, відрізняється від іншого тексту на слайді: крім підкреслювання, цей фрагмент має інший колір символів, що визначається колірною схемою обраного шаблону оформлення. В режимі показу слайдів при наведенні вказівника мишки на гіперпосилання він набуває вигляду руки. Додавання посилання на слайд тієї самої презентації 1. На слайді виділіть текст, фігуру чи зображення, яке потрібно використати як гіперпосилання. 2. На вкладці Вставлення в групі Посилання натисніть кнопку Гіперпосилання. 3. У діалоговому вікні Додавання гіперпосилання в розділі Зв’язати з клацніть елемент Місцем у документі. 4. Виконайте одну з таких дій: ✓ Щоб створити посилання на слайд у поточній презентації, у розділі Виберіть місце в документі виберіть слайд для місця призначення гіперпосилання. ✓ Дія, щоб додати посилання на вибірковий показ (вибрану групу слайдів) у поточній презентації, в області Виберіть місце в документі в розділі Довільні покази виберіть вибірковий показ для місця призначення гіперпосилання. Потім установіть прапорець Показати та повернутися. Додавання посилання на слайд іншої презентації ПРИМІТКА : Скопіювавши до іншого комп’ютера презентацію, з якої додано посилання на іншу, не забудьте також скопіювати іншу презентацію до тієї самої папки. Якщо не скопіювати презентацію, на яку додано посилання, або перейменувати, перемістити чи видалити її, посилання не працюватиме. 1. На слайді виділіть текст, фігуру чи зображення, яке потрібно використати як гіперпосилання. 2. На вкладці Вставлення в групі Посилання натисніть кнопку Гіперпосилання. 3. У розділі Зв’язати з клацніть елемент Файлом, веб-сторінкою. 4. Знайдіть і виберіть файл презентації зі слайдом, на який має вказувати посилання. 5. Натисніть кнопку Закладка та клацніть заголовок слайда, на який має вказувати посилання. Додавання посилання на веб-сайт або файл з Інтернету 1. На слайді виділіть текст, фігуру чи зображення, яке потрібно використати як гіперпосилання. 2. На вкладці Вставлення в групі Посилання натисніть кнопку Гіперпосилання. 3. У списку Зв’язати з виберіть пункт файлом, веб-сторінкою, а потім натисніть кнопку Інтернет . 4. Знайдіть і виберіть сторінку, сайт або файл, на які має вказувати посилання, а потім натисніть кнопку OK. Додавання посилання на новий файл 1. На слайді виділіть текст, фігуру чи зображення, яке потрібно використати як гіперпосилання. 2. На вкладці Вставлення в групі Посилання натисніть кнопку Гіперпосилання. 3. У розділі Зв’язати з клацніть елемент Новим документом. 4. У полі Ім’я нового документа введіть ім’я файлу, який потрібно створити й на який має вказувати посилання. Якщо потрібно створити документ в іншому розташуванні, у розділі Шлях натисніть кнопку Змінити, перейдіть до розташування, де потрібно створити файл, і натисніть кнопку OK. 5. В області Коли почати редагування нового документа виберіть параметр пізніше або зараз. ПРИМІТКА. Всі документи, на які буде зроблено гіперпосилання, повинні зберігатися у тій же папці, що і презентація. ВСТАВКА КНОПОК ДІЙ (КЕРУЮЧИХ КНОПОК) У Microsoft Office PowerPoint серед автофігур є спеціальна група «Кнопки дій» («Керуючі кнопки»), які можна використати для організації навігації по слайдах під час демонстрації презентації. Для створення інтерактивного плакату можна використати Інтернет- сервіси: 1. Glogster – дозволяє розмістити текст, графіку і відео, будь-який елемент може стати гіперпосиланням. Є цікаві шаблони. Плакат виходить яскравим, барвистим, ефектним. 2. Thinglink - сервіс для створення інтерактивного плакату, який перетворює звичайні картинки в інтерактивні об'єкти. Інтерактивність зображення досягається за рахунок додавання в нього міток з текстовими підказками, посиланнями на відео, музику або зображення. Такий інтерактивний плакат легко вбудувати на сайт або блог (мається код для вставки), а також у будь-який момент плакат можна відредагувати. 
Таїса Смагіна Ірина Колеснікова


Офіційний блог - Google в Україні


МК "Сервіси 2.0" від Світлани Ханько

Сервисы web 2.0 для учителя (сервіси для зберігання документів, для створення та зберігання презентацій, для створення тестів, створення віртуальних класів, створення дідаткичних ігор та багато іншого та корисного)
Взаємооцінювання за допомогою таблиць

Сервіси від Ганни Скрипки

Доповнення до документів Google
40 способов использования Google Apps в образовательном учреждении ( HELEN DEGTYAREVA)
Free technology for teachers ( Google гарні відео та презентації)

Возможности Google Apps - информационно-образовательной среды школы (Л.Рождественская)



Приклад застосування Google в навчальній діяльності



Безоплатний дистанційний курс "Соціальні сервіси WEB 2.0 у профорієнтаційній  діяльності педагогічних працівників"

Соціальні сервіси

Symbaloo - мобильные закладки інформація щодо сервісу зберігання закладок. Призначення якого забезпечити користувачів зручною панеллю закладок - робочим столом в Інтернеті, на якому можна розмістити абсолютно будь-які посилання і оформити їх своїми картинками або встановленими іконками на кольоровому тлі.
THE TOP 27 FREE TOOLS TO COLLABORATE, HOLD DISCUSSIONS, AND BACKCHANNEL WITH STUDENTS 
10 GREAT FREE WEB TOOLS FOR TEACHERS AND EDUCATORS
ИНТЕРАКТИВНОСТИ Зібрані в групи сервіси та Інтернет технології WEB 2.0 які можна ефективно використовувати в освітній діяльності та всі ці Інтернет - сервіси працюють онлайн і не вимагають оплати за свою використання.
ЧУДЕСА Web 2.0 Сайт присвячений можливостям використання соціальних сервісів в педагогічній практиці і просто для реалізації власного творчого потенціалу.
WEB 2.0 - сервисы для школ блог Якушевської Юлії Сергіївни, де є дуже багато корисних публікацій, щодо мережавих сервісів.
В облаках  добірка найбільш корисних веб-сервісів
Живое облако слов інструкції щодо сервисів створення Хмар зі слів
Сервисы создания лент времени приклади сервісів для роботи зі створення стрічок часу. Ось один з прикладів використання стрічки часу
кейсweb2 підбірка сервісів з інструкціями щодо використання
Створюємо стильну презентацію за допомогою онлайн-сервису Haiku Deck
сервіс Emaze для створення презентацій з 3D ефектами в мережі. Від М. Орешко
Корисні сервіси від Наринэ Исаханян
present.me створення відеопрезентацій


Umaigra (UI) представляет собой интернет-проект дистационного обучения, основанный на многолетнем опыте Umapalata.com в разработке учебных программ для школ, предлагает новую онлайновую систему для создания, публикации и выполнения дидактических игр для детей. 


Дітям початкових класів - сервіси для розвитку

Инструкция по работе с LearningApps

Office 365



Марина Курвитc

Девять 9⃣ инструментов формирующего оценивания, дающие мгновенную обратную связь




Существует много различных веб-инструментов, позволяющих обеспечить быструю обратную связь. Причем, обратную связь получают все участники учебного процесса: и учитель, и ученик, а порой и родители :). И невероятно важно использовать эту возможность для обеспечения поддержки процесса УЧЕНИЯ. 
В данной публикации я перечислю несколько своих фаворитов, которые мы постоянно используем в своей работе с учениками/студентами/учителям.

Девять инструментов формирующего оценивания, 

дающие мгновенную обратную связь

1. LeaningApps: мой любимый инструмент для создания интерактивных тестов для самопроверки. Увы, порой учителя воспринимают его как игрушку, а на самом деле это мощный инструмент для поддержки процесса учения и обучения.

2. Kahoot: прекрасная замена покупке дорогостоящих пультов для системы обратной связи в классе. Все, что вам надо это свой компьютер, проектор и наличие смартфонов у ребят в классе. Процесс проверки превратится в настоящую увлекательную игру!

3. Google Form: универсальное средство! Даже не знаю для чего его нельзя применить :). Создание тестов, анкет, опросников, а если еще и подключить Flubaroo, то обратная связь и оценивание будут проходить в считанные секунды.

4. Quizizz: относительно новый сервис, который очень понравится учителям, полюбившим Kahoot, но которые столкнулись с чрезмерной… эмоциональностью учащихся, что неизменно возникает в классе во время ответов на вопросы :). Также, тесты, составленные в сервисе Quizizz можно давать учащимся в качестве домашнего задание. Разве не здорово!?

5. Quizlet: трудно дается запоминание новых иностранных слов? Тогда вам, вашему ученику или вашему ребенку точно понадобится это сервис. Легок в использовании и невероятно многогранен в представлении одного и того же теста. Среди опубликованных учителями тестов вы найдете тесты разной тематики (математика, химия, биологии и так далее), но более всего он подходит именно для изучения новых иностранных слов.

6. Strawpoll: Пройстеший сервис, не требующий регистрации. Просто впишите вопрос, несколько вариантов ответов и дайте ссылку учащимся для возможности ответить. Юри использует его для быстрого голосования на своих лекция. В конце лекции, прямо на глазах студентов, вбивает вопрос и варианты ответов. Диаграмма, показывающая результаты голосования, меняется в режиме реального времени. Даже обновлять не надо.

7. Doodle: Однако, для планирования какого-то события, возможно, удобнее использовать Doodle. С его помощью, также, можно создавать быстрые опросы.

8. Socrative: суть этого инструмента схожа с Kahoot - учитель создает опросники/тесты, а ученики могут ответить на него со своего телефона или планшета. Для этого им надо установить специальное приложение на свой телефон. Многим моим коллегам этот инструмент очень нравится, но меня покорил Kahoot :).

9. Flisti: простой инструмент, по функционалу напоминающий Strawpoll и позволяющий без регистрации вбить вопрос и варианты ответов.

Каждый из перечисленных инструментов сообщает учителю и, что невероятно важно, и самому ученику о текущем состоянии процесса учения и фокусируется на вопросе КАК ученик учится. Мы же привыкли к отметке, которая говорит ученику о том каким БЫЛО его учение ифокус ее на том ЧТО он учит.


Из опыта замечено, что учителя делают одни и те же ошибки в работе с вышеперечислеными инструментами. И из-за этих ошибок данные инструменты используются нецелесообразно и, порой, разочаровывают коллег. Они применяются не как инструмент формирующего оценивания, а как просто некий сервис, с которым “поиграли” учащиеся. Либо, учителя не знают что делать с этой обратной связью и как использовать ее для коррекции знаний. А чтобы избежать этих ошибок, о которых напишу чуть позже, мы и будем с коллегами работать на онлайн курсе Оценивание и обратная связь | Как сэкономить время при помощи инструментов ИКТ?

Интересных уроков и активных учеников! 

Немає коментарів:

Дописати коментар